مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 11:202019-11-04پزشكي

ساخت لباس «قفس عنکبوتی» برای درمان بیماران حرکتی در ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نادر علیرضالو، طراح و تولید کننده لباس فضایی و قفس عنکبوتی (اسپایدر کیج) در نشست خبری اظهار داشت: - ساخت لباس قفس عنکبوتی برای درمان بیماران حرکتی در ایران دستگاه های قفس عنکبوتی و لباس فضایی برای درمان بیماران مبتلا به اختلالات عصبی و حرکتی برای نخستین بار در کشور طراحی و ساخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نادر علیرضالو، طراح و تولید کننده لباس فضایی و قفس عنکبوتی (اسپایدر کیج) در نشست خبری اظهار داشت: طراحی و تولید این دو وسیله برای درمان و توانبخشی مبتلایان به فلج مغزی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ایران بعد از کشور های روسیه، امریکا، لهستان و برزیل توانسته است این دو دستگاه و وسیله را طراحی و تولید کند، افزود:این دو دستگاه نقش مکمل را داشته و سه کار اصلی شامل تقویت عضلات ضعیف و تحلیل رفته، اصلاح راستای بدن و حس عمقی را انجام می دهند.

علیرضالو خاطرنشان کرد:کودک دچار فلج مغزی با استفاده از لباس فضایی توانایی ایستادن و ایجاد خط تعادل را کسب می کند؛ ضمن اینکه کودکان می توانند از 6ماهگی تا 6سالگی از این دو دستگاه استفاده کنند و در افراد دیگر دچار فلج مغزی نیز قابل استفاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت لباس «قفس عنکبوتی» برای درمان بیماران حرکتی در ایران

ساخت لباس «قفس عنکبوتی» برای درمان بیماران حرکتی در ایران