مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 06:182019-11-04بين الملل

رهبران کوبا و ونزوئلا علیه ترامپ؛ مبارزه با امپریالیسم ادامه یابد


رهبر حزب کمونیست کوبا، رییس جمهوری این کشور و رییس جمهوری ونزوئلا اعلام کردند، تحریم های آمریکا صرفا باعث نزدیکی بیشتر هاوانا و کاراکاس می شود.

- رهبران کوبا و ونزوئلا علیه ترامپ؛ "مبارزه با امپریالیسم ادامه یابد" رهبر حزب کمونیست کوبا، رییس جمهوری این کشور و رییس جمهوری ونزوئلا اعلام کردند، تحریم های آمریکا صرفا باعث نزدیکی بیشتر هاوانا و کاراکاس می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رائول کاسترو رهبر حزب کمونیست کوبا، میگوئل دیاز کانل، رییس جمهوری این کشور و نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا با انتقاد از سیاست خارجی دولت آمریکا تاکید کردند تحریم های تنبیهی ایالات متحده صرفا موجب تحکیم اراده آن ها در اتحاد بیشتر و حمایت از تغییر اجتماعی در منطقه می شود.

این سه تن در نشست سه روزه همبستگی در هاوانا، پایتخت کوبا شرکت کرده بودند که بیش از 1300 فعال اجتماعی به ویژه از آمریکای لاتین در آن حضور داشتند.

در این نشست سه روزه که یکشنبه پایان یافت، همچنین به بررسی راه هایی برای مقابله با تهاجم سازمان یافته آمریکای امپریالیست علیه دولت ها و جنبش های سوسیالیست و مترقی پرداخته شد.

روسای جمهوری ونزوئلا و کوبا در پایان نشست مذکور در یک سخنرانی تلویزیونی اتهامات مطرح شده از سوی واشنگتن درباره دست داشتن آن ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبران کوبا و ونزوئلا علیه ترامپ؛ مبارزه با امپریالیسم ادامه یابد

رهبران کوبا و ونزوئلا علیه ترامپ؛ مبارزه با امپریالیسم ادامه یابد