مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 09:232019-11-03سياسي

تجلیل از یاوران وقف در فسا


همایش یاوران وقف همراه با آیین تجلیل از 120 نفر از خیران، اصحاب وقف، خادمان بقاع متبرکه، خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان فسا برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فسا،  مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس صبح امروز در همایش یاوران وقف که  در  امامزاده اسماعیل(ع) فسا برگزار شد، اظهار داشت: واقفان، خیراندیشان و خدام بقاع متبرکه استان فارس در زمینه های مختلف  به نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده ای ارائه کرده اند  و در این راستا  مقام معظم رهبری این استان را در قله خطاب کردند.

 حجت الاسلام سید عباس موسوی با اشاره به اینکه نخستین وقف استان فارس در حدود 700 سال پیش  توسط خیران  به وقوع پیوسته است، افزود: هرزمانی که واقفان و خیراندیشان احساس مسؤولیت کردند علاوه بر اینکه دست نیازمندان را گرفته در  ساخت مراکز درمانی، بهداشتی، درمانگاه  و بیمارستان همت داشتند.

 اسلام پایه گذار وقف نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در ادامه این نشست تصریح کرد: همه در امر وقف و موقوفات  باید خدمات ارزنده ای را به جامعه ارائه دهند و دراین مورد درقرآن کریم به  امر وقف سفارش بسیاری شده است.

آیت الله احمد بهشتی با بیان اینکه مردان و زنانی که اهل صدقه هستند نزد خداوند جایگاه ویژه ای دارند و در قرآن به صدقه نیز اشاره شده است، گفت: در این راستا زندانیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از یاوران وقف در فسا

تجلیل از یاوران وقف در فسا