مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 03:332019-11-03ورزشي

فولاد، سیمان را در هم کوبید


هفته چهارم مسابقات فوتسال قهرمانی کارگری استان با برتری های پر گل فولاد هرمزگان و فراز دست انرژ ی فلات مقابل حریفان خود همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هفته چهارم مسابقات فوتسال کارگری قهرمانی استان صبح جمعه دهم آبان ماه و در سالن کارگران بندرعباس پیگیری شد.

در اولین دیدار این هفته دو تیم آلومینیم المهدی و صنعت روی رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که آلومینیوم توانست در رقابتی نزدیک با نتیجه 2 بر 1 حریف خود را شکست دهد.

در دومین دیدار برگزار شده انرژی بر پارسیان مقابل فراز دست انرژی فلات صف آرایی کرد که در این دیدار 9 بار تور دروازه ها به لرزه درآمد تا سهم فراز دست انرژی فلات 8 گل وانرژی بر پارسیان تنها یک گل باشد.

نفت ستاره خلیج فارس و منطقه ویژه در رقابتی تنگاتنگ و حساس به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت هر چند پر گل بود اما هر دو تیم به دنبال زدن گل های بیشتر بودند که منطقه ویژه توانست از فرصت های بدست آمده نهایت استفاده را ببرد و این دیدار را با نتیجه 4 بر 3 به نفع خود به پایان برساند.

اما پر گل ترین دیدار هفته چهارم را دو تیم سیمان هرمزگان و فولاد هرمزگان برگزار کردند که 10 بار توپ از خط دروازه ها گذشت.

فولاد که هر سه دیدار قبلی خود را با پیروزی به پایان رسانده بود در این دیدار هم دروازه حریف خود را به رگبار بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد، سیمان را در هم کوبید

فولاد، سیمان را در هم کوبید