مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 12:282019-11-02اجتماعي

بهره مندی بیش از 7700 دانش آموز و دانشجو در ایلام از خدمات کمیته امداد


ایسنا/ایلام معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام گفت: بیش از 7700 دانش آموز و دانشجو در استان ایلام از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

- معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام خبر داد بهره مندی بیش از 7700 دانش آموز و دانشجو در ایلام از خدمات کمیته امداد ایسنا/ایلامایسنا/ایلام معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام گفت: بیش از 7700 دانش آموز و دانشجو در استان ایلام از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

شبیب جعفرزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیش از 7700 دانشجو و دانش آموز مددجو و نیازمند ایلامی شهریه و کمک هزینه تحصیلی دریافت می کنند که از این تعداد حدود 6200 نفر دانش آموز هستند و برای پرداخت کمک هزینه به آنان بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیارد و 500 میلیون ریال به حساب دانش آموزان نیازمند واریز شده و مابقی آن نیز در حال تأمین اعتبار است، گفت: امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی تعداد 24 هزار جلد دفترچه به ارزش بیش از 47 میلیون تومان با همکاری سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهیه و در اختیار دانش آموزان مددجوی این نهاد قرار گرفت.

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام گفت: بیش از 1500 نفردانشجو در استان مورد حمایت کمیته ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 7700 دانش آموز و دانشجو در ایلام از خدمات کمیته امداد

بهره مندی بیش از 7700 دانش آموز و دانشجو در ایلام از خدمات کمیته امداد