مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 09:532019-11-02سياسي

برای سرمایه گذار و کارآفرین فرش قرمز پهن کنید


باید برای سرمایه گذار و کارآفرین فرش قرمز پهن کرد.

- عکس از: روابط عمومی استانداری زنجان ایسنا/زنجانمعاون پارلمانی رییس جمهور گفت: باید برای سرمایه گذار و کارآفرین فرش قرمز پهن کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی امیری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان زنجان، اظهار کرد: در جلسه اقتصاد مقاومتی باید مسائل و مشکلات مطرح شود تا بتوان در سطوح مختلف پیگیری کرد.

موارد مطرح شده علاوه بر وزرا به رییس جمهور نیز گزارش داده خواهد شد و بر اساس عرف دولت، در جلسه عصر فردا موارد مطرح و رونوشت پیگیری به استاندار و نمایندگان ارائه خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: معمولا مدیران و کارگزاران نظام و تصمیم گیرندگان برای اینکه بدانند در چه شرایطی هستند و چالش ها را شناسایی و دغدغه های آتی را پیش بینی کنند، تا با مشکلاتی مواجه نشوند که هزینه سنگینی دارد و زمان فرصت حل سریع آن را نمی دهد، باید دارای توان تحلیل اطلاعات باشد.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: تصمیم درست نیازمند اطلاعات صحیح است، اگر تصمیم درست نداشته باشیم، نمی توانیم مدیران شایسته ای در حوزه خود باشیم؛ همچنین باید در تصمیم گیری و قضاوت، شرایط گذشته کشور موردنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای سرمایه گذار و کارآفرین فرش قرمز پهن کنید

برای سرمایه گذار و کارآفرین فرش قرمز پهن کنید