مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 08:302019-11-02اقتصادي

نباید به بهانه افزایش درآمد ریه و تنفس گاه شهر را از بین ببریم


شهردار تبریز با تاکید بر اینکه نباید به بهانه افزایش درآمدهای شهرداری ریه و تنفس گاه شهر را از بین ببریم، گفت: مهم ترین ویژگی پروژه «باغ شهر تبریز» تبدیل کاربری مسکونی به فضای سبز است که برای اولین بار اتفاق افتاده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با تاکید بر اینکه نباید به بهانه افزایش درآمدهای شهرداری ریه و تنفس گاه شهر را از بین ببریم، گفت: مهم ترین ویژگی پروژه باغ شهر تبریز تبدیل کاربری مسکونی به فضای سبز است که برای اولین بار اتفاق افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر در آیین افتتاحیه باغ شهر تبریز با قدردانی از تمام کسانی که در احداث این پارک نقش ایفا کردند، گفت: مسیر گشایی و توسعه فضای سبز یکی از اولویت های مهم شهرداری تبریز در سال های اخیر است.

وی با اشاره به کمبود فضای سبز در تبریز، تصریح کرد: متاسفانه در سالیان گذشته تبدیل باغات و فضاهای سبز به مجتمع های مسکونی و تجاری برای افزایش درآمدهای شهرداری، خسارت های جبران ناپذیری به فضای سبز این شهر وارد کرده و باغ شهر را از بین برده است.

شهین باهر اعلام کرد: وظیفه دستگاه هایی مثل شهرداری، ایجاد رفاه و آسایش برای مردم است، نه افزایش درآمد و صرف آن در موضوعاتی که هیچ سودی برای شهروندان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به بهانه افزایش درآمد ریه و تنفس گاه شهر را از بین ببریم

نباید به بهانه افزایش درآمد ریه و تنفس گاه شهر را از بین ببریم