مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 08:222019-11-02اجتماعي

البرز نیازمند 7 مدرسه استثنایی جدید


استان البرز برای تحصیل دانش آموزان استثنایی در فضای آموزشی مناسب به 7 مدرسه جدید نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمد دلاوریان گفت: هم اکنون آموزش و پرورش ناحیه سه کرج به 2 مدرسه و نواحی یک، 2 و چهار آموزش و پرورش هر یک به یک مدرسه نیاز دارد.

وی ادامه داد: شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد نیز هرکدام به یک مدرسه استثنایی نیاز دارند تا بخشی از نیازهایشان در این بخش مرتفع شود.

دلاوریان افزود: برای ساخت این فضاهای آموزشی در البرز نیاز به افزایش سقف اعتبارات دولتی در بودجه سال آینده و همچنین مشارکت خیرین مدرسه ساز داریم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس البرز گفت: مجهزترین مدرسه استثنایی کشور در شهرستان نظرآباد با هدف ارائه خدمات آموزشی و حمایتی به دانش آموزان با نیازهای ویژه شروع شده است.

دلاوریان افزود: عملیات اجرایی این مجتمع آموزشی خیرساز دخترانه و پسرانه فاطمه الزهرا (س) در شهرستان نظرآباد با زیربنای 6 هزار و 500 مترمربع در زمینی به مساحت هشت هزار و 700 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان با کمک خیرین مدرسه ساز در حال اجراست.

وی ادامه داد: این مجتمع دارای چهار مقطع پیش دبستانی، دبستانی، پیش حرفه ای و حرفه ای خواهد بود که دانش آموزان به صورت تفکیک شده و مجزا در آن به تحصیل می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز نیازمند 7 مدرسه استثنایی جدید

البرز نیازمند 7 مدرسه استثنایی جدید