مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 08:052019-11-02سياسي

انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران


رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: برای انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران (فهما)، فعالیت کانون های مساجد در عرصه های مختلف در سایت بچه های مسجد بارگذاری می شود و این کار مانیتورینگ دقیقی از فعالیت بچه های مسجد و کانون های فرهنگی هنری است.

- ایسنا/کرمانرییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: برای انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران (فهما)، فعالیت کانون های مساجد در عرصه های مختلف در سایت "بچه های مسجد" بارگذاری می شود و این کار مانیتورینگ دقیقی از فعالیت بچه های مسجد و کانون های فرهنگی هنری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی امروز 11 آبان ماه در جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان اظهار کرد: برای کانون های فرهنگی هنری در هر استان یک رویداد تعریف شده که کرمان ظرفیت برگزاری کنگره پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله را به صورت ملی و جهانی دارد و ملاک تصمیم گیری شورای فرهنگ عمومی استان است که به صورت ملی یا بین المللی برگزار شود.

وی افزود: شورای هماهنگی کانون های مساجد استان ها در زمینه هم افزایی دستگاه های فعال در حوزه مساجد تشکیل شده و ریاست شورا با نماینده ولی فقیه در استان است که این شورا می گوید در حوزه مساجد چه کاری انجام شود و تفکیک کار و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران

انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران