مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 05:462019-11-02اقتصادي

همسایه ها کفش هیدج می پوشند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کفش های تولیدی در هیدج علاوه بر بازار داخل، روانه بازار مصرف کشورهای همسایه می شود.

- ایسنا/زنجانرییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کفش های تولیدی در هیدج علاوه بر بازار داخل، روانه بازار مصرف کشورهای همسایه می شود.

ناصر فعفوری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با خوشه کفش هیدج، اظهار کرد: با فعالیت 140 واحد تولیدی، صنعتی و صنفی در شهر هیدج، این شهر به عنوان قطب تولید کفش کشور نام گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه کفش های تولیدی در هیدج علاوه بر بازار داخل، روانه بازار مصرف کشورهای همسایه می شود، ادامه داد: اجرای سیاست های مناسب ارزی و جلوگیری از واردات، فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان کفش برای توسعه فعالیت ها و توجه به بازار مصرف در کشورهای خارجی ایجاد کرده است.

وی افزود: بررسی و رفع مشکلات مرتبط با تامین تسهیلات بانکی و نظام مالیاتی از یک سو و توجه تولیدکنندگان به سلیقه بازار مصرف و افزایش کیفیت، راه گشای توسعه فعالیت های خوشه کفش استان است که در این زمینه پیگیری مجدانه صورت خواهد گرفت.

فغفوری با بیان اینکه محصولات تولیدی در این شهرستان عمدتا کفش های بچه گانه، تابستانی، زنانه و ورزشی است، تصریح کرد: این خوشه یکی از خوشه های موفق کشور است که به علت موفقیت آن، نخستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسایه ها کفش هیدج می پوشند

همسایه ها کفش هیدج می پوشند