مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 12:152019-11-01سياسي

مسؤولان به داد مردم برسند


امام جمعه بروجن با بیان مشکلاتی که کمربندی بروجن و صنایع مزاحم و نیمه مزاحم برای مردم پیش آورده اند، گفت: مردم صبوری کرده و از راه قانونی مطالبه گری می کنند، - به داد مردم برسید، پیگیری ها باید محسوس باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجن، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر، با اشاره به نعمت امنیت، گفت: یکی از نعمات بزرگ خداوند امنیت است، که خداوند متعال مردم ایران را از این نعمت بهره مند کرده اگر نگاهی به منطقه داشته باشیم ناامنی را در عراق، یمن، افغانستان و.

می بینیم، می توان قاطعانه گفت جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای ایمن در منطقه است.

امام جمعه بروجن با بیان اینکه این امنیت را مدیون تلاش های نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و مردم هستیم، ادامه داد: باید از طرفی این امنیت را قدر دانست و از طرفی هم نباید غره شد چرا که در همه ی زمینه ها باید آماده باش بود و در مقابل ناامنی ها ایستادگی کرد.

هراتی مطلق با اشاره به اینکه یکی از عوامل ناامنی در کل جهان امریکا است، بیان کرد: سر منشا ناامنی در کشورهای سوریه، عراق، بحرین و .

آمریکا است، آمریکایی که خود داعش را به وجود آورد و وقتی تاریخ انقضای این مهره ها تمام می شود آنها را سرنگون می سازند و سپس ادعای مبارزه با تروریسم می کنند، نتیجه ی اعتماد به آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان به داد مردم برسند

مسؤولان به داد مردم برسند