مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 11:462019-11-01سياسي

تأکید ائمه جمعه کرمان بر شرکت در راهپیمایی 13 آبان


ائمه جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه امروز شهرهای مختلف بر شرکت آحاد مردم در راهپیمایی 13 آبان تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام علی رفیعی امام جمعه فاریاب در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با تسلیت شهادت امام عسکری(ع) و تبریک آغاز امامت امام عصر(عج) اظهار کرد: این انقلاب یک امانت و پیش زمینه ظهور امام زمان (عج) است بنابراین نباید در دام غرب افتاد.

  وی به فرارسیدن 16 آبان و پایان یافتن مهلت 60 روزه دور سوم مهلت کاهش تعهدات برجامی و آغاز دوره چهارم اشاره کرد و بیان داشت: باید در مهلت دوره چهارم گام های محکم و اساسی برداشت و مردم هم در روز 13 آبان در قالب راهپیمایی، این پیام را خواهند داد.

  امام جمعه فاریاب سرنگونی و به هلاکت رسیدن ابوبکر بغدادی از سوی نظامیان آمریکا را یک شگرد تبلیغاتی برای ترامپ خواند و تصریح کرد: اوباما نیز بن لادن را یک سال قبل از انتخابات به هلاکت رساند.

علاج ناامنی منطقه بصیرت و هوشیاری مردم است حجت الاسلام حسین حیدری امام جمعه موقت سیرجان بیان کرد: ناامنی و اغتشاش در عراق و لبنان  نقشه آمریکا برای هرج و مرج در این کشورهاست که برای جلوگیری از این توطئه باید مردم دشمن شناسی و بصیرت داشته باشند و علاج ناامنی، هوشیاری مقابل نقشه های شوم آمریکا و صهیونیست ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید ائمه جمعه کرمان بر شرکت در راهپیمایی 13 آبان

تأکید ائمه جمعه کرمان بر شرکت در راهپیمایی 13 آبان