مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 10:082019-10-31اجتماعي

جذب بیش از 3500 دانش آموز بازمانده از تحصیل در خوزستان


استاندار خوزستان از شناسایی و جذب بیش از سه هزار و 500 دانش آموز بازمانده از تحصیل در دو سال گذشته در استان خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز پنج شنبه در آیین افتتاح مدرسه 10 کلاسه مرصاد شاوور اظهار کرد: استانداری خوزستان اقدامات گسترده ای را در قالب کمک به دانش آموزان مناطق کم برخودار، آموزش مجازی و طرح حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح جوانه ها در استان خوزستان، عنوان کرد: این طرح با هدف ارتقای شاخص های آموزشی دانش آموزان مناطق کم برخودار استان خوزستان به اجرا درآمد که در این طرح یک هزار و 500 دانش آموز این مناطق تحت پوشش بورس تحصیلی قرار گرفتند.

استاندار خوزستان در ادامه گفت: استانداری خوزستان در اقدامی دیگر و در دو سال گذشته بیش از سه هزار و 500 کودک بازمانده از تحصیل را شناسایی کرده و به چرخه تعلیم و تربیت بازگردانده است.

شریعتی اضافه کرد: از دیگر برنامه استانداری خوزستان برای حمایت از دانش آموزان مناطق کم برخودار استان، طرح آموزش مجازی است؛ در این طرح آموزش های مجازی تکمیلی از طریق تبلت به دانش آموزان ارائه می شود.

وی در پایان با بیان اینکه 30 درصد از مدارس سیل زده که تعمیر و بازسازی آنها تکمیل شده است مربوط شهرستان شوش بوده است، بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب بیش از 3500 دانش آموز بازمانده از تحصیل در خوزستان

جذب بیش از 3500 دانش آموز بازمانده از تحصیل در خوزستان