مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 09:592019-10-31سياسي

برگزاری درس عملی آمادگی دفاعی برای 1900 آنش آموز پایه نهمی قزوین


مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: برنامه عملی درس آمادگی دفاعی برای 1900 نفراز دانش آموزان پایه نهم در هفته بسیج دانش آموزی برگزار شده و همچنین تعدادی از دانش آموزان جهت دیدار با رهبر انقلاب در هفته آینده به تهران اعزام خواهند شد.

- مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: برنامه عملی درس آمادگی دفاعی برای 1900 نفراز دانش آموزان پایه نهم در هفته بسیج دانش آموزی برگزار شده و همچنین تعدادی از دانش آموزان جهت دیدار با رهبر انقلاب در هفته آینده به تهران اعزام خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج)، محسن انصاری نژاد مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین به تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی پرداخت و اظهار کرد: هفته بسیج دانش آموزی از 7 تا 13 آبان ماه جاری است و 70 عنوان برنامه در طول این هفته توسط واحدهای بسیج دانش آموزی در سطح شهرستان قزوین برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: شعار امسال بسیج دانش آموزی دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی است که برنامه های اجرایی در این هفته متناسب با این شعار برگزار خواهد شد.

انصاری نژاد گفت: کوهپیمایی، همایش های علمی، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده های دانش آموز شهید، سخنرانی دانش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری درس عملی آمادگی دفاعی برای 1900 آنش آموز پایه نهمی قزوین

برگزاری درس عملی آمادگی دفاعی برای 1900 آنش آموز پایه نهمی قزوین