مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 09:572019-10-31اقتصادي

بررسی افزایش نرخ بازار برق/25 درصد ارزش افزوده قبض برق برای تجدیدپذیرها


در نشستی که وزیر نیرو با فعالان صنعت برق در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق داشت تولیدکنندگان به تشریح مشکلات خود پرداختند و وزیر نیرو، - معاون وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی و یک عضو کمیسیون انرژی مجلس به مطالبات بخش خصوصی پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق در نشستی که با بخش خصوصی داشت با تاکید بر اینکه سطح مشارکت شرکت های داخلی و خارجی در این نمایشگاه مناسب است، گفت: مهمان هایی در این نمایشگاه حضور دارند که جزء بازارهای صنعت برق ایران به حساب می آید.

وی با اشاره به همکاری مجلس شورای اسلامی با دولت اظهار کرد: امروز نخستین روز از سومین سال وزارت من محسوب می شود و باید بگویم طی دو سال اخیر کمیسیون انرژی مجلس پشتیبان وزارت نیرو بود.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه دو سال اخیر آبی منحصر به فردترین سال های آبی کشور بودند توضیح داد: سال آبی 96-97 خشکترین سال آبی 50 سال اخیر و سال آبی 97-98 ترترین سال آبی 50 سال اخیر بودند و مدیریت این دو سال تجربه کم نظیری بود.

طبق گزارش های جهانی نیز به سختی می توان چنین سال هایی را مدیریت کرد.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی در دو سال مذکور همراهی همه جانبه ای با دولت داشت، گفت: می توان این را علامت بارز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی افزایش نرخ بازار برق/25 درصد ارزش افزوده قبض برق برای تجدیدپذیرها

بررسی افزایش نرخ بازار برق/25 درصد ارزش افزوده قبض برق برای تجدیدپذیرها