مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 06:032019-10-31سياسي

ایران شناسی اهرمی در مقابله با تهاجم فرهنگی است


رییس بنیاد ایران شناسی دفتر منطقه ای زاگرس گفت: ایران شناسی اهرمی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است و ملتی که هویت ملی و دینی خود را بشناسد در برابر هجمه های دشمن ایمن خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمعی از اعضای بسیج دانشجویی حوزه شهید امیدی شهرستان نهاوند در قالب هیئت اندیشه ورز و هسته مطالبه گری صبح پنج شنبه با رییس بنیاد ایران شناسی دفتر منطقه ای زاگرس دیدار و تبادل نظر کردند.

رییس بنیاد ایران شناسی دفتر منطقه ای زاگرس در این نشست گفت: آنچه از تاکیدات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم برمی آید، توجه ویژه ایشان به موضوع مقابله با تهاجم فرهنگی است.

محمدرضا عطایی گفت: ایران شناسی اهرمی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است زیرا ملتی که هویت ملی و دینی خود را به درستی بشناسد در برابر هجمه های دشمن ایمن خواهد بود.

عطایی شرحی از وظایف و روند تشکیل بنیاد ایران شناسی و دفتر منطقه ای زاگرس را عنوان کرد و افزود: شهرستان نهاوند از نگاه تاریخی، تمدنی، فرهنگی، گردشگری و گویش خود جایگاه بسیار خوبی دارد اما متاسفانه چنان که شایسته است به آن پرداخته نشده است.

وی ضمن برشمردن برخی اقدامات انجام شده طی 5 سال گذشته ادامه داد: معرفی همه جانبه شهرستان نهاوند نیازمند یاری همه مردم و مسئولین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران شناسی اهرمی در مقابله با تهاجم فرهنگی است

ایران شناسی اهرمی در مقابله با تهاجم فرهنگی است