مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 19:022019-10-30اقتصادي

ثبت 90 درصد اطلاعات مجوزها در سامانه وزارت اقتصاد


هدف ما این است که تمام درخواست های مربوط به شروع کسب و کار ابتدا در سامانه درگاه ملی مجوز های کسب و کار کشور ثبت و سپس بین دیگر دستگاه های اجرایی توزیع شود.

- معاون اقتصادی وزیر اقتصاد گفت: هدف ما این است که تمام درخواست های مربوط به شروع کسب و کار ابتدا در سامانه درگاه ملی مجوز های کسب و کار کشور ثبت و سپس بین دیگر دستگاه های اجرایی توزیع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، محمد علی دهقان دهنوی با بیان اینکه، در جلسه اخیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، گزارش اقدامات وزارت اقتصاد در این ارتباط و همچنین فعالیت های انجام شده توسط هیات مقررات زدایی به ویژه بهبود شاخص های حوزه کسب و کار در عرصه بین المللی مورد توجه و حمایت معاون اول رییس جمهور قرار گرفت گفت: در جلسه روز دوشنبه (ششم آبان ماه) که با موضوع فعالیت های انجام شده وزارت اقتصاد در راستای بهبود محیط کسب و کار به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، گزارش اقدامات انجام گرفته به ویژه راه اندازی سامانه درگاه ملی مجوز های کسب و کار کشور و نیز برنامه های آتی وزارتخانه در این ارتباط مطرح شد.

دهقان دهنوی با بیان اینکه درج اطلاعات مربوط به همه مجوز های کشور به صورت استاندارد، هدف اصلی راه اندازی سامانه درگاه ملی مجوز های کسب و کار کشور است، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 90 درصد اطلاعات مجوزها در سامانه وزارت اقتصاد

ثبت 90 درصد اطلاعات مجوزها در سامانه وزارت اقتصاد