مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 13:422019-10-30اقتصادي

کلاف سردرگم هپکو/ سهام از آن کیست؟


مجمع عمومی شرکت هپکو امروز در حالی با حضور سهامداران حقیقی و اسدالله احمدپورنماینده شرکت هیدرواطلس برگزار شد که پیش از این، واگذاری سهام این شرکت از هیدرواطلس به سازمان خصوصی سازی رسما اعلام شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، اعتراضات کارگری شرکت هپکو نسبت به تغییر سهامدار این شرکت در ماه های گذشته و شدت گرفتن این اعتراضات در دوماه اخیر از یک سو و واکنش افکار عمومی، صاحبنظران و رسانه ها نسبت به اعتراض ها از سوی دیگر موجب شد که استاندار مرکزی طی نامه ای به رییس جمهور خواهان برکناری احمدپور از سهامداری شرکت هپکو در راستای رفع مشکلات شرکت هپکو شود.

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی طی نامه ای به رییس جمهور در خصوص وضعیت شرکت هپکو راه حل مشکلات این شرکت را فسخ قرارداد واگذاری سهام 60 درصد شرکت به سهامدار فعلی دانسته و اعلام کرده بود: با وجود دستورات صریح مسئولان محترم کشور و برگزاری جلسات متعدد ستاد تسهیل، متأسفانه موضوع مالکیت شرکت هپکو مرتفع نشده و وضعیت این شرکت در حال بحرانی تر شدن است.

همانگونه که در مکاتبات مطرح شده، تنها راه حل برون رفت از وضعیت پیچیده حقوقی فعلی فسخ قرارداد واگذاری بلوک سهام 60 درصد شرکت هپکو به سهامدار فعلی و واگذاری آن به متقاضیان خرید این شرکت به روش مذاکره براساس اهلیت سنجی فنی و اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاف سردرگم هپکو/ سهام از آن کیست؟

کلاف سردرگم هپکو/ سهام از آن کیست؟