مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 13:092019-10-30سياسي

ضرورت ورود سازمان بازرسی کل کشور به برخی پرونده های شهرداری


شهردار بناب با اشاره به تخلفات صورت گرفته در تنظیم برخی قراردادهای شهرداری با پیمانکاران گفت: سازمان بازرسی کل کشور به برخی پرونده های شهرداری ورود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محبوب تیزپاز نیاری ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بناب گفت: در سال های اخیر شهرداری بناب دو پروژه مشارکتی با بخش خصوصی داشته است که در هر دو این قراردادها نه تنها هیچ نفع و سودی به شهر و شهرداری نرسیده است، بلکه موجب آزار و اذیت برای مردم و حیف و میل بیت المال نیز شده است.

وی افزود: به زعم بنده در عقد قراردادها تخلفات عدیده ای صورت گرفته که دست سرمایه گذار باز گذاشته شده است و بطور زیرکانه توسط پیمانکار پروژه و تسامح مجموعه شهرداری روش هایی به کار برده شده است که متأسفانه ضررهای جبران ناپذیری به شهرداری تحمیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این پروژه هایی که در سال 1388 اتفاق افتاده مربوط به جایگاه سی ان جی شهرداری است و علیرغم اینکه کل تجهیزات توسط شهرداری خریداری و نصب شده اند ولی تاکنون ریالی عاید شهرداری نشده است و تاکنون از طریق سیستم قضایی نیز نتوانسته ایم نتیجه مثبتی بگیریم.

کلیددار شهر بناب با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری در قبال این قراردادها عاجز مانده اند؛ گفت: معضلی که در قبال این قراردادها به وجود آمده خواب ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ورود سازمان بازرسی کل کشور به برخی پرونده های شهرداری

ضرورت ورود سازمان بازرسی کل کشور به برخی پرونده های شهرداری