مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 10:122019-10-30سياسي

شیوه نامه انضباطی دانشجویان اصلاح می شود


معاون حقوقی رییس جمهور درباره انتقادات به شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان،گفت: اگر در شیوه نامه جدید موردی مغایر با قانون و یا منشور حقوق شهروندی وجود داشته باشد اصلاحات لازم انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در رابطه با انتقادات به شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویان، اظهار داشت: همانطور که اعلام شد معاونت حقوقی ریاست جمهوری به این موضوع ورود کرده است و ما بدون معطلی با موافقت وزرای علوم و بهداشت، از تشکل های دانشجویی دعوت کرده ایم تا با تشکیل جلسه ای با حضور آنها شیوه نامه جدید انضباطی دانشجویی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

وی افزود: اگر در شیوه نامه جدید موردی مغایر با قانون، قوانین موضوعه و یا منشور حقوق شهروندی وجود داشته باشد قطعا اصلاحات لازم انجام خواهد شد.

معاون حقوقی رییس جمهور با بیان اینکه در این آیین نامه هر چه نیاز به اصلاح داشته باشد را اصلاح می کنیم، تصریح کرد: کسی که کارمند یا وکیل است قانونی برای تخلفات اداری و انضباطی دارد و این چنین نیست که هیچ کس هیچ مولفه ای برای حین انجام کار نداشته باشد و باید رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه انضباطی دانشجویان اصلاح می شود

شیوه نامه انضباطی دانشجویان اصلاح می شود