مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 11:542019-10-29سياسي

پیاده روی بزرگ ولایت در دشتی برگزار شد


همزمان با سالروز شهادت علی ابن موسی الرضا علیه السلام با حضور دلدادگان خاندان عصمت و طهارت پیاده روی بزرگ ولایت در دشتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: راهپیمایی اربعین چند سالی است که علی رغم توطئه های دشمنان و میل باطنی آنها با حضور با شکوه هر چه تمام تر برگزار می شود.

حجت الاسلام مصلح افزود: امثال دشمنان توطئه و اغتشاشات زیادی در عراق ایجاد کردند که این راهپیمایی با شکوه را تحت الشعاع قرار دهند ولی بحمدالله همچون گذشته تمام نقشه های آن ها نقش بر آب شد و جمعیت باشکوهی از کشور عزیزمان ایران در این مراسم حضور پیدا کرده اند و به این توطئه ها توجهی نکردند.

وی تصریح کرد: این راهپیمایی عظیم به دیگر به نقاط کشور تسری پیدا کرد و شاهد مراسم متعدد و راهپیمایی عظیم توسط مردم در امامزادگان هستیم و این امروز نیز یکی از این تجمعات بزرگ در امامزادگان جعفر و حسن در روستای شیخیان شهرستان دشتی شاهد هستیم.

مصلح بیان کرد: مردم روستاهای اطراف و بخش کاکی شهر کاکی مسیر 25 کیلومتری را طی می کنند و این حرکت تداعی اربعین و این کار خوب و تاثیرگذار است.

رییس شورای شهر کاکی در گفت وگو با گفت: علی رغم همه مشکلات و فشارهای اقتصادی که بر مردم وارد هست ولی مردم در مراسم و راهپیمایی اربعین با حضور باشکوه شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی بزرگ ولایت در دشتی برگزار شد

پیاده روی بزرگ ولایت در دشتی برگزار شد