مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 07:282019-10-29ورزشي

کاراته زنجان در سوپرلیگ هنرنمایی می کند


رییس هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به آغاز فصل جدید رقابت های سوپرلیگ برتر کاراته باشگاه های کشور، از حضور نماینده زنجان در این فصل از رقابت ها خبر داد.

- محسن سهندی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه تیم زنجان بعد از چند فصل دوری از رقابت های سوپرلیگ کاراته باشگاه های کشور، در این مسابقات حضور خواهد داشت، گفت: فصل جدید از سری ر قابت های سوپرلیگ کاراته باشگاه های کشور از فردا (8 آبان ماه) به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران برگزار خواهد شد که در این فصل قرار است 12 تیم در دو گروه شش تیمی به مصاف هم بروند.

وی با یادآوری اینکه کاراته زنجان از دیرباز دارای جایگاه ارزشمندی در این رشته بوده و ملی پوشان زیادی از این استان موفق به کسب مدال های آسیایی و جهانی شده اند، افزود: یکی از میادینی که باعث می شود ورزشکاران در کوران رقابت ها قرار گیرند، مسابقاتی است که به صورت لیگ برگزار می شود، به همین خاطر امیدواریم نماینده زنجان بتواند با شایستگی در این عرصه حضور داشته باشد.

سهندی با اشاره به اینکه نماینده کاراته زنجان قرار است در گروه دوم این فصل از سوپرلیگ کاراته باشگاه های کشور به مصاف تیم های اتحاد آذربایجان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهدای پاس ناجا، آوای رزم و گوجوریو سی واکای برود که در هفته اول و دوم این رقابت ها به ترتیب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراته زنجان در سوپرلیگ هنرنمایی می کند

کاراته زنجان در سوپرلیگ هنرنمایی می کند