مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 18:342019-10-28سياسي

واکنش دانشجویان بسیجی به اظهارات جهانگیری درباره لوایح FATF+تصاویر


بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان با اهدای تابلویی به معاون اول رییس جمهور نسبت به اظهارات وی درباره لوایح FATF واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام محسن صادقی عصر امروز در حاشیه رونمایی از تابلوی اهدایی بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان به معاون اول رییس جمهور در پی اظهارات اخیر وی درباره لوایح FATF، اظهار کرد:  اخیراً رییس جمهور به صلح امام حسن(ع) اشاره کرد که دیپلماسی ما و تجربه برجام و سایر معاهدات، ترکیبی از صلح حسنی، رحمت محمدی و سیاست رضوی بود که کار ما مانند صلح امام حسن بود، البته عده ای هم زبان به گلایه به امام حسن گشودند بدون اینکه بدانند چه شده است و چرا صلح را پذیرفتند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اصفهان گفت:البته اگر همین ها بودند همان زمان هم به امام رضا(ع) اعتراض می کردند و راهپیمایی و تظاهرات می کردند که چرا این کار را کرد و این ولایت عهدی را پذیرفتند؟ وی افزو: صلح امام حسن دو سویه است؛ یک طرف آن تصمیم امام، قبل از صلح و بعد از صلح است؛ طرف دیگر افرادی که باعث شدند امام این نرمش قهرمانانه را انجام دهند؛ امام به وعده معاویه خوش بین نبودند و البته بارها فرمودند که دعوای با معاویه دعوا بر سر دین است و این مسائل بهانه است کما اینکه اگر با معاویه صفتان صلح کنیم نه تنها مسأله دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دانشجویان بسیجی به اظهارات جهانگیری درباره لوایح FATF+تصاویر

واکنش دانشجویان بسیجی به اظهارات جهانگیری درباره لوایح FATF+تصاویر