مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 16:152019-10-28اقتصادي

تحویل 20 هزار تن محصول چغندرکاران مهابادی به کارخانه های قند


20 هزار تن محصول چغندرکاران مهابادی تحویل کارخانه های قند شد.

- تحویل 20 هزار تن محصول چغندرکاران مهابادی به کارخانه های قند 20 هزار تن محصول چغندرکاران مهابادی تحویل کارخانه های قند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ رییس اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد گفت: کشاورزان این شهرستان از ابتدای برداشت چغندر تاکنون 20 هزار تن محصول را به کارخانه های قند آذربایجانغربی تحویل داده اند.

جعفر علیزاده افزود: در سال زراعی گذشته یکهزار و 400 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به کشت چغندرقند اختصاص یافته بود که پیش بینی می شود 65 هزار تن محصول از این اراضی برداشت شود.

علیزاده تصریح کرد: چغندرکاران این شهرستان امسال محصول خود را تحویل کارخانه های قند ارومیه، خوی، میاندوآب، نقده و اصفهان داده اند که با توجه به شرایط منعقد شده 50 درصد هزینه های حمل تحویل کشاورزان می شود.

وی افزود: میانگین برداشت چغندرقند در مزارع این شهرستان امسال بیش از 45 تن در هکتار است که این مقدار در مقایسه با پارسال پنج تن در هکتار کاهش داشته است.

رییس اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد اضافه کرد: امسال در راستای کمک به مشکلات حوضه آبریز دریاچه ارومیه، میزان اراضی زیرکشت این محصول 400 هکتار کمتر شده و به کشت سایر محصولات اختصاص ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 20 هزار تن محصول چغندرکاران مهابادی به کارخانه های قند

تحویل 20 هزار تن محصول چغندرکاران مهابادی به کارخانه های قند