مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 09:132019-10-28دانش

تنها 10 درصد تخلفات پژوهشی مربوط به دانشگاه های دولتی است


سرپرست دانشگاه یزد با اشاره به وضعیت مطلوب آموزش عالی در این استان، گفت: تنها 10 درصد تخلفات پژوهشی مربوط به دانشگاه های دولتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم بریدلقمانی در کارگاه آموزشی کارگاه آموزشی توانمندسازی همکاران دبیرخانه، اعضای گروه بازدیدکننده و اعضای هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان یزد با اشاره به این که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وظیفه نظارت بر مؤسسات را به دانشگاه های استان واگذار کرده است، بر رعایت قوانین دفتر نظارت وزرات علوم، نشان دادن واقعیت ها بدون کم وکاستی و داشتن انصاف، عدالت و شهامت کافی در نظارت تاکید کرد.

وی با تأکید بر این که نظارت نقش مؤثری در عملکرد و فعالیت های مؤسسات خواهد داشت، از اعضای گروه بازدیدکننده و اعضای هیأت نظارت خواست تا این وظیفه را با اعتقاد کامل و به نحو احسن انجام دهند.

سرپرست دانشگاه یزد در ادامه افزود: خوشبختانه در استان یزد مشکلات استان های دیگر را به لحاظ تعدد مراکز آموزش عالی نداریم و بررسی ها نشان داده که در سطح کلان آموزش عالی کشور بالغ بر 90 درصد تخلّفات پژوهشی صورت گرفته مربوط به دانشگاه های غیردولتی و تنها 10 درصد مربوط به دانشگاه های دولتی است هرچند باید به این نکته توجه داشت که حتّی یک تخلّف هم در دانشگاه زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 10 درصد تخلفات پژوهشی مربوط به دانشگاه های دولتی است

تنها 10 درصد تخلفات پژوهشی مربوط به دانشگاه های دولتی است