مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 09:092019-10-28بين الملل

منصور هادی امضای توافق با متحدان امارات را تکذیب کرد


«عبد ربه منصور هادی» رییس جمهور مستعفی یمن با استقبال از تلاش دولت سعودی برای کنترل اوضاع استان های جنوبی یمن، گفت که هنوز هیچ توافقی با شورای انتقالی جنوب امضاء نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبد ربه منصور هادی رییس جمهور مستعفی یمن، شب گذشته (یکشنبه) در اولین واکنش به توافق با شورای انتقالی جنوب، مدعی شد که این توافق موجب پایان سرکشی ها در شهر عدن و دیگر استان های جنوبی یمن می شود.

به نوشته وبگاه المشهد الیمنی ، او با بیان اینکه توافق مورد نظر کماکان در حد یک طرح است، گفت که هنوز هیچ یک از طرفین آن را امضاء نکرده اند.

منصورهادی با تمجید از تلاش های دولت سعودی گفت که ریاض تلاش دارد با پایان دادن به سرکشی ها در جنوب یمن، توان نیروها را علیه انصارالله و ایران تجمیع کند.

او همچنین از بازاستقرار نیروهای ائتلاف سعودی به رهبری ریاض در شهر عدن استقبال و بر آغاز فعالیت نهادهای دولتی و خدمات دهی به شهروندان تأکید کرد و گفت که نباید هیچ سلاحی خارج از کنترل حکومت باشد.

منابع سعودی بامداد روز جمعه گذشته اعلام کردند که با نظارت دولت ریاض، دولت مستعفی منصور هادی و شورای انتقالی جنوب (مورد حمایت امارات) سرانجام به توافق دست یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصور هادی امضای توافق با متحدان امارات را تکذیب کرد

منصور هادی امضای توافق با متحدان امارات را تکذیب کرد