مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 08:062019-10-28فرهنگي

برترین انیمیشن های کوتاه جهان در سنندج مورد بررسی قرار می گیرد


به همت خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری کردستان به مناسبت روز جهانی انیمیشن برترین انیمیشن های کوتاه جشنواره های معتبر جهانی با حضور کارشناسان این حوزه پخش و تحلیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، مدیر خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری کردستان، گفت: 28 اکتبر (ششم آبان) از سوی انجمن بین المللی فیلمسازان انیمیشن به عنوان روز جهانی انیمیشن نامگذاری شده است.

سامان صولی افزود: با توجه به اهمیت هنر انیمیشن و به منظور بررسی آثار برتر جشنواره های معتبر جهانی در این زمینه و تحلیل و بررسی شیوه های نوین تولید اثر، خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری از ساعت 17 روز دوشنبه ششم آبان ماه در قالب کارگاهی آموزشی تعدادی از برترین آثار انیمیشن جهان را در سالن اندیشه پردیس سینمایی بهمن سنندج پخش و توسط کارشناسان مربوطه مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

وی با اشاره به قدمت بیش از 60 سال فعالیت در زمینه انیمیشن در ایران، اظهار داشت: از سال 1336 که نخستین انیمیشن در ایران توسط اسفندیار احمدیه با عنوان ملا نصرالدین ساخته شده تا کنون آثار بسیار زیادی توسط هنرمندان این عرصه تولید شده و با توجه به اهمیت این هنر و استعدادهای بسیار خوبی که در این زمینه در کشور وجود دارد و همچنین استقبال بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین انیمیشن های کوتاه جهان در سنندج مورد بررسی قرار می گیرد

برترین انیمیشن های کوتاه جهان در سنندج مورد بررسی قرار می گیرد