مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آبان 1398 ساعت 20:392019-10-27اقتصادي

جدایی ری؛ گوشت قربانی انتخابات و ژست تبلیغاتی برای کسب آرای مردم


بازهم فصل انتخابات فرارسید و شعارها و ژست های تلاشگر نامزدهای انتخاباتی البته نه برای مردم ؛ بلکه برای کسب آراء مردم آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی خانلری فعال رسانه ای در یادداشتی به واسطه خبرهای منتشر شده برای جدایی شهرری از شهر تهران نوشت: بازهم فصل انتخابات فرارسید و شعارها و ژست های تلاشگرانه و روشنفکرانه مسئولان البته نه برای رفاه مردم، که؛ برای کسب آراء مردم آغاز شد.

یکی از مشکلات ما برخی مردم این است که هنگام انتخاب نامزد موردنظر خود کمی به خود زحمت نمی دهیم و در مورد نامزد انتخاباتی خود تحقیق نمی کنیم.

ظاهربین و احساساتی و تحت هیجان های کاذب یک کاری انجام می دهیم و به عواقب آن فکر نمی کنیم؛ اما بعد از مدتی که به خواسته های خود نمی رسیم به زمین و زمان بدوبیراه می گوییم.

وقتی که مشکلات معیشتی، گرانی، صعود یک باره قیمت دلار، افت کیفیت محصولات، افزایش قیمت خانه و اجاره خانه و .

را می بینیم، باید خودشکنیم که آیینه شکستن خطاست؛ وقتی که یک ورزشکار بر مسند مدیریت شهر می نشیند تجربه ای برای اداره شهر و مهندسی شهرسازی ندارد لذا خروجی آن را در مشکلات به طور مستقیم مشاهده می کنیم بنابراین خرده گرفتن به مسؤولان نظام منطقی به نظر نمی رسد بلکه اهمیت هر رأی در صندوق ها در اینجا مشخص می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدایی ری؛ گوشت قربانی انتخابات و ژست تبلیغاتی برای کسب آرای مردم

جدایی ری؛ گوشت قربانی انتخابات و ژست تبلیغاتی برای کسب آرای مردم