مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آبان 1398 ساعت 09:012019-10-27پزشكي

تحریم تاثیری بروضعیت دارویی کشور نداشته است/ به اندازه کافی دارو داریم


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: علی رغم آنکه دشمنان شدیدترین تحریم ها را علیه کشورمان روا داشته اند اما وضعیت ذخیره دارویی کشور مناسب است.

- ابوالفضل سروش در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت ذخیره دارویی کشور، اظهار داشت: علی رغم آنکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران شدیدترین تحریم ها را علیه کشورمان روا داشته اند، اما خوشبختانه مشکلی در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی نداریم.

وی افزود: مسئولان ذیربط تلاش های لازم را برای خودکفایی کشور در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی انجام داده اند و از سوی دیگر رشد شرکت های نوآور و دانش بنیان و تولید دارو در این مراکز منجر به رفع وابستگی کشور به خارج در این زمینه شده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تحریم های متعدد دشمنان، فرصت هایی را برای کشورمان در عرصه های گوناگون فراهم کرده است و باعث شده که صرفاً به توانایی های داخلی خودمان اتکا کرده و تنگناها را تبدیل به فرصت کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای تأمین دارو در شرایط تحریم اندیشیده شده و وضعیت ذخیره دارویی کشور مناسب است، گفت: به اندازه کافی دارو در کشور موجود است و مردم نباید در این زمینه نگران باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم تاثیری بروضعیت دارویی کشور نداشته است/ به اندازه کافی دارو داریم

تحریم تاثیری بروضعیت دارویی کشور نداشته است/ به اندازه کافی دارو داریم