مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 15:162019-10-24بين الملل

دعوت دانشجوی ایتالیایی از هموطنانش برای سفر به ایران


خانم کیارا کوستانتینی دانشجوی ایتالیایی :ایران کشوری است که باید آن را از نزدیک دید و شناخت، چون واقعا ارزش آن را دارد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از رم ؛ به نقل از تارنمای روزنامه ایتالیایی ایل مساجرو ، دانشجوی ایتالیایی از هموطنان خود دعوت کرد به ایران سفر کنند.

خانم کیارا کوستانتینی، دانشجوی 21 ساله رشته زبان های خارجی شهر ریئتی ایتالیا که برای فرا گیری زبان فارسی به کشورمان سفر کرده است گفت: ایران کشوری است که باید آن را از نزدیک دید و شناخت، چون واقعا ارزش آن را دارد.

به همین علت من از همه دعوت می کنم از ایران دیدن کنند.

این دانشجوی ایتالیایی که بعد از 3 ماه اقامت در ایران و تحصیل در مؤسسه لغت نامه دهخدا و مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی، هفته آینده به کشورش باز خواهد گشت افزود: زمانی که در دانشگاه تصمیم به یادگیری زبان فارسی گرفتم، فکر نمی کردم که به فاصله فقط چند ماه بعد به تهران سفر کنم.

حضور در ایران علاوه بر فراگیری زبان فارسی موجب شد که از نزدیک با محیط کشوری که کمتر کسی در غرب از نزدیک با واقعیت های آن آشنا است غوطه ور شوم.

خانم کوستانتینی با اشاره به تبلیغات منفی در اروپا علیه ایران پافشاری کرد: بر خلاف آنچه در غرب تصور می شود، ایران کشوری بسیار امن به ویژه برای خانم هااست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت دانشجوی ایتالیایی از هموطنانش برای سفر به ایران

دعوت دانشجوی ایتالیایی از هموطنانش برای سفر به ایران