مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 14:402019-10-24سياسي

تمدید امهال وام های مناطق زلزله زده صحت ندارد


مدیر کل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه تمدید امهال وام های مناطق زلزله زده صحت ندارد، گفت: هر گونه تصمیمی در این مورد در صلاحیت مجلس شورای اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، جلیل بالایی اظهار داشت: با توجه به اخبار متعدد و متناقضی که پیرامون تمدید امهال مناطق زلزله زده در رسانه های مختلف مطرح شده لازم است به منظور شفاف سازی در این مورد نکاتی را به سمع و نظر مردم برسانیم.

وی گفت: به موجب بند 6 قانون تسریع، مدت امهال وام های مناطق زلزله زده از تاریخ وقوع حادثه (21 آبان 96 تا 20 آبان 98) به مدت 2 سال بوده است و تاکنون تصمیمی مبنی بر اینکه امهال وام ها تمدید شده است ابلاغ نشده و این تمدید امهال در صلاحیت مجلس شورای اسلامی است.

بالایی خاطر نشان کرد: هرچند استاندار کرمانشاه در مورد امهال مجدد وام ها مکاتبات و مذاکرات حضوری با مسئولان مربوطه انجام داده ولی نتیجه این امر موکول به تصمیم مجلس است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تصریح کرد: توصیه می کنیم هم استانی ها حتما اخبار موثق را از رسانه های رسمی از جمله صداو سیما دریافت کنند و هرتصمیمی که در این مورد توسط مجلس و دولت گرفته شود حتما مراتب به اطلاع مردم خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید امهال وام های مناطق زلزله زده صحت ندارد

تمدید امهال وام های مناطق زلزله زده صحت ندارد