مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 12:422019-10-24سياسي

مرکز آمار باید اطلاعات را به صورت دقیق استخراج کند


یکی از مراجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت دقت بالای متصدیان مرکز آمار ایران، افزود: مرکز آمار باید همه اطلاعات را به صورت کامل و دقیق استخراج کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی ظهر پنجشنبه در دیدار رییس مرکز آمار ایران که در دفتر این مرجع تقلید شیعیان برگزار شد، با بیان اینکه باید در امور به انتخاب افراد مطمئن پرداخت، افزود: فعالیت های مرکز آمار از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی تأکید کرد: فعالیت های مرکز آمار به قدری مهم است که بسیاری از دستگاه و نهادها برای سیاست گذاری های خود ارتباط و نیاز اساسی به این مرکز دارند.

استاد سطوح عالی حوزه با اشاره به ضرورت دقت بالای متصدیان مرکز آمار ایران، افزود: مرکز آمار باید همه اطلاعات را به صورت کامل و دقیق استخراج کند.

وی با بیان اینکه در آخرت باید پاسخگوی اعمال خود باشیم، تصریح کرد: باید تلاش کنیم در همه کارهای خود رضای الهی را مدنظر قرار دهیم.

آیت الله علوی گرگانی افزود: افرادی که آمارها را جمع آوری می کنند باید در هیچ مرحله ای مسائل را کم و یا اضافه ذکر نکنند و تعارف های شخصی و پارتی بازی ها را کنار بگذارند زیرا ارائه آمار دقیق امری ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آمار باید اطلاعات را به صورت دقیق استخراج کند

مرکز آمار باید اطلاعات را به صورت دقیق استخراج کند