مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 09:182019-10-24بين الملل

آیا امارات واقعا از عدن خارج شده است؟


یک مقام نظامی دولت مستعفی «منصور هادی» با ابراز تردید درباره خروج نیروهای اماراتی از عدن، گفت ابوظبی تلاش می کند تا جهان را در این مورد گمراه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام نظامی دولت مستعفی منصور هادی در یمن  درباره عقب نشینی نیروهای امارات عربی متحده از استان های جنوبی یمن ابراز تردید کرد.

به نوشته وبگاه خبری مأرب پرس ، این منبع گفت: اماراتی ها با عقب نشینی صوری از عدن درصدد تغییر وضعیت مجدد خود در یمن و ایفای نقش جدیدی از طریق شبه نظامیان طرفدارشان هستند که از آنها طی چهار سال گذشته از تسلط بر استان عدن و برخی استان های جنوبی حمایت مالی و نظامی کرده است.

این مقام نظامی دولت منصور هادی افزود: نیروهای امارات عربی متحده درباره خروج از عدن و دیگر استان ها نظیر سقطری و حضرموت ترفند بزرگی برای مغالطه و گمراه کردن افکار عمومی بین المللی بکار گرفته اند.

امارات عربی متحده به طور صوری در حال عقب نشینی است تا به افکار عمومی جهان اعلام کند که از یمن خارج شده است و متعاقباً خود را از عواقب آن فراری دهد.

وی  گفت علیرغم این عقب نشینی صوری نیروهای اماراتی ، ابوظبی همچنان به استخدام شبه نظامیان وابسته از طریق به اصطلاح شورای انتقالی جنوبی و ارسال سلاح های مدرن از جمله موشک های حرارتی به آنها ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا امارات واقعا از عدن خارج شده است؟

آیا امارات واقعا از عدن خارج شده است؟