مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 08:102019-10-24سياسي

سهم نابینایان در جامعه چقدر ادا می شود؟


سازمان بهزیستی با استفاده از ظرفیت های سازمانی و برون سازمانی حرکت های موثری را در راستای ارتقای فرهنگ عمومی نسبت به توانمندی های افراد کم بینا و نابینا و تقویت جایگاه و مشارکت اجتماعی آنان پیگیری می کند.

- مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: سازمان بهزیستی با استفاده از ظرفیت های سازمانی و برون سازمانی حرکت های موثری را در راستای ارتقای فرهنگ عمومی نسبت به توانمندی های افراد کم بینا و نابینا و تقویت جایگاه و مشارکت اجتماعی آنان پیگیری می کند.

علی عرب نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سازمان بهزیستی با استفاده از ظرفیت های سازمانی و برون سازمانی حرکت های موثری را در راستای ارتقای فرهنگ عمومی نسبت به توانمندی های افراد کم بینا و نابینا و تقویت جایگاه و مشارکت اجتماعی آنان پیگیری می کند.

وی افزود: در خراسان جنوبی نزدیک به سه هزار نفر دارای معلولیت بینایی هستند که از این تعداد، 793 نفر در بیرجند، در بیرجند، 406 نفر در قاین و 375 نفر در طبس از این معلولیت رنج می برند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: کم ترین میزان معلولین بینایی استان مربوط به شهرستان خوسف با تعداد 54 نفر است.

عرب نژاد با اشاره به خدمات ارائه شده به نابینایان، ادامه داد: غربالگری تمامی کودکان در سنین قبل از دبستان برای آشنایی با اختلالات بینایی و انجام مداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم نابینایان در جامعه چقدر ادا می شود؟

سهم نابینایان در جامعه چقدر ادا می شود؟