مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 10:342019-10-23اجتماعي

انتخابات شوراهای دانش آموزی در253 آموزشگاه زنجان برگزار شد


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی در253 آموزشگاه دوره متوسطه استان زنجان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رفیعی ظهر چهارشنبه در مراسم انتخابات شوراهای دانش آموزی در دبیرستان دخترانه ولیعصر زنجان، گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی در 253 آموزشگاه دوره متوسطه استان زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیش از 197 هزار دانش آموز استان زنجان در این انتخابات شرکت کردند، اظهار کرد: بیست و دومین دوره انتخابات دانش آموزی به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه ولیعصر زنجان برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ارتقای مهارت اجتماعی و فردی دانش آموزان، مشارکت جویی، مسئولیت پذیری در بخش های سیاسی و اجتماعی در بین دانش آموزان از اهداف مهم این انتخابات است.

رفیعی ابراز کرد: انتخابات شوراها تمرینی برای تربیت اجتماعی دانش آموزان است و خوشبختانه دانش آموزان استقبال بسیار خوبی از انتخابات داشتند.

وی از افزایش بسیار خوب و قابل توجه فعالیت های جنبی در مدارس استان زنجان خبر داد و افزود: طی سال جاری فعالیت های جنبی در مدارس استان خوب اجرا شده است.

مدیرکل اموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: در آموزش و پرورش تشکل های فرهنگی ، هنری ، سیاسی و اجتماعی وجود دارد که دانش آموزان می توانند با توجه به عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شوراهای دانش آموزی در253 آموزشگاه زنجان برگزار شد

انتخابات شوراهای دانش آموزی در253 آموزشگاه زنجان برگزار شد