مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 11:092019-10-22سياسي

شرکت عمران وجهادکشاورزی مسئول مقابله با ساخت غیرمجاز «کمرد»هستند


فرماندار پردیس با اشاره به اینکه بخشی از منطقه کمرد جز مستثنیات بوده است گفت: مسئولیت پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در «کمرد» با شرکت عمران و جهادکشاورزی پردیس است.

- پردیس- فرماندار پردیس با اشاره به اینکه بخشی از منطقه کمرد جز مستثنیات بوده است گفت: مسئولیت پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در کمرد با شرکت عمران و جهادکشاورزی پردیس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالعظیم رضایی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه پیشگیریری، ساماندهی و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مسائلی که در استان تهران مخصوصا شمال شرق در شهرستان های استان با آن مواجه هستیم بحث ساخت و سازهای غیر مجاز است که به هرحال باید به دلیل حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از تخلفات اقدامات جدی تری در این زمینه صورت بگیرد و ما جلسات متعددی را در این زمینه برگزار کردیم و تقریبا شهرستان پردیس از ین لحاظ تحت کنترل است.

رضایی در ادامه افزود: با بازدیدهایی که از سطح شهرستان و روستاها به خصوص در منطقه صنعتی کمرد داشتیم با وجود همه تاکیدات و مراقبت ها متاسفانه شاهد ساخت و سازهایی در سال گذشته بودیم که مشخص است که تازه نیستند و به سال گذشته تعلق دارند و چند موردی نیز در حال ساخت بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت عمران وجهادکشاورزی مسئول مقابله با ساخت غیرمجاز «کمرد»هستند

شرکت عمران وجهادکشاورزی مسئول مقابله با ساخت غیرمجاز «کمرد»هستند