مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 10:442019-10-22فرهنگي

حکایت مردی که هیچ گورکنی دفنش نمی کند


نمایش «گورکن» کاری از گروه نمایشی سایه نوشته علیرضا حنیفی و کارگردانی کیانوش بهروزپور از امروز تا پایان ماه صفر در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی شهر همدان به روی صحنه است.

- نمایش گورکن کاری از گروه نمایشی سایه نوشته علیرضا حنیفی و کارگردانی کیانوش بهروزپور از امروز تا پایان ماه صفر در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی شهر همدان به روی صحنه است.

کارگردان این نمایش در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: این نمایش منتخب نهمین دوره از تئاتر دینی صاحبدلان است و دارای مضمون عاشورایی با رویکرد جدید به نگارش درآمده است.

کیانوش بهروزپور با بیان اینکه این نمایش در هفتمین همایش عاشورایی استان همدان شرکت کرده است، ادامه داد: نمایش گورکن حکایت مردی از گروه اشقیا است که در واقعه کربلا حاضر است و به علت انجام اعمال ناشایست هیچ کورکنی آن را دفن نمی کند و شخص بدون گور می ماند.

رییس انجمن نمایش استان همدان در ادامه به معرفی عوامل نمایش پرداخت و اظهار کرد: میثم عزیزی و مهدی کوثری یگانه در این نمایش به ایفای نقش پرداخته اند.

وی اضافه کرد: در نمایش گورکن محمد بهروزپور به عنوان دستیار کارگردان، رضا روان به عنوان دکوراتور و محمود غفاری مدیر صحنه هستند همپنین محمدرضا ابراهیمی روابط عمومی و تبلیغات این نمایش را برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت مردی که هیچ گورکنی دفنش نمی کند

حکایت مردی که هیچ گورکنی دفنش نمی کند