مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 10:132019-10-22سياسي

ملت ایران در 13آبان تسلیم ناپذیری در برابر آمریکا را نشان می دهند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه همه دنیا می دانند که آمریکا غیر قابل اعتماد است گفت: ملت ایران در 13آبان تسلیم ناپذیری در برابر آمریکا را نشان می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر سه شنبه در آخرین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: حرکت بزرگ اربعین افتخاری برای ایران و کشور دوست عراق بود و حرکت جاماندگان اربعین هم نشان داد که همه ایران برای مراسم عاشورا و امام حسین (ع) بی تاب و مشتاق هستند.

وی گفت: امسال همه باور دارند که شعارشان مرگ بر آمریکا باید باشد چون همه فهمیدند به این کشور و دولتمردان آن هیچ اعتمادی نیست.

محمودی ادامه داد: آمریکا در تمام دنیا به بی رحمی و خشونت مشهور شده است و مردم ما در 13 آبان باید به دنیا نشان خواهند داد که این ابرقدرت پوشالی است و میتوان با مقاومت هیمنه آن را شکست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان داشت: باید تمام دستگاه ها، ادارات، رسانه ها با تبیین مهم دانستن حضور آحاد مردم در این برهه از زمان زمینه سازی حضور حداکثری مردم را در این مراسم فراهم کنند.

وی در ادامه عنوان داشت: باید از هم اکنون تا آغاز مراسم 13 آبان برنامه های تبیینی و تبلیغی جنایات آمریکا علیه انقلاب اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران در 13آبان تسلیم ناپذیری در برابر آمریکا را نشان می دهند

ملت ایران در 13آبان تسلیم ناپذیری در برابر آمریکا را نشان می دهند