مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:472019-10-22اقتصادي

قلع و قمع 150 مورد از تغییر کاربری های غیرمجاز در زنجان


زنجان0دادستان مرکز استان زنجان گفت: از اواخر تابستان 98 تا کنون بیش از 150 قلع و قمع در تغییر کاربری های غیر مجاز داشتیم که 40 مورد آن در هفته جاری انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از دادگستری زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی گفت: در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی ، از اواخر تابستان 98 تا کنون بیش از 150 قلع و قمع در تغییر کاربری های غیر مجاز داشتیم که 40 مورد آن در هفته جاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در خصوص تغییر کاربری های غیر مجاز در باغ شهرها کوتاه نخواهد آمد، گفت: این قلع و قمع ها در خصوص تغییر کاربری های غیر مجاز در داخل باغ شهر ها و نیز در سایر مکانها که در حال احداث و یا جدید الاحداث بوده اند انجام شده است.

دادستان زنجان اظهار کرد: دستگاه قضایی استان در خصوص تغییر کاربری های غیر مجاز در باغها و اراضی زراعی به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد و با رعایت قوانین و مقررات هر گونه تغییر کاربری های غیر مجاز را متوقف و تخریب خواهد کرد و مردم بدانند هیچ شخص و شخصیتی در اجرای قانون مصون نخواهد بود.

کرمی خاطر نشان کرد: افراد پشت صحنه ایجاد باغ شهرها افراد سودجو و فرصت طلبی هستند که زمین های کشاورزی را به قیمت ارزان خریداری کرده و با خرد کردن آنها به قیمت های بسیار گزاف از طریق واسطه ها به افراد بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع 150 مورد از تغییر کاربری های غیرمجاز در زنجان

قلع و قمع 150 مورد از تغییر کاربری های غیرمجاز در زنجان