مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 11:512019-10-21اجتماعي

130 دکل مخابراتی در تهران نصب می شود


قرار است 130 دکل مخابراتی بزرگ در شهر تهران نصب شود تا ارتباط پایدار را بعد از وقوع زلزله تامین کند.

- ، آقای کرمی محمدی در ادامه نشست تخصصی تدوین دستورالعمل ساده بهسازی لرزه ای نسبی ساختمان های متداول شهر تهران گفت: البته این سیستم در مراحل طراحی اولیه قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: یک سیستم دیگر با عنوان سامانه پیش بینی و هشدار سیلاب شهر تهران در دست طراحی است، زیرا در اطراف تهران رودخانه های زیادی وجود دارد که پتانسیل وقوع سیلاب را دارد.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران یادآور شد: هشت ایستگاه هواشناسی در ارتفاعات تهران نصب شده و قرار است 10 ایستگاه دیگر هم نصب شود که وظیفه تشخیص وقوع سیلاب را دارند.

وی گفت: تلاش کردیم برای جلوگیری از وقوع سیلاب کانال های جمع آوری آب های سطحی شهر تهران تکمیل و پیش از ورود به فصل آبی این کانال ها لایروبی شود.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران یکی دیگر از مشکلات شهر تهران را موضوع فروریزش و فرونشست اعلام کرد و گفت: در تهران فروریزش اهمیت بیشتری دارد، زیرا یکباره رخ می دهد و به تاسیسات شهری آسیب های زیادی وارد می کند.

وی گفت: در کنار طراحی این سامانه ها؛ پویش شهر آماده را راه اندازی کردیم که بخش های مختلفی از جمله خانه های دوام دارد و همچنین قرار است به داوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 دکل مخابراتی در تهران نصب می شود

130 دکل مخابراتی در تهران نصب می شود