مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 09:342019-10-21سياسي

پیاده روی اربعین حسینی جهانی تر از هر سال برگزار شد


مدیرکل تبلیعات اسلامی مازندران در بازدید از موکب های مازندران مستقر در پیاده روی نجف تا کربلا، گفت: اربعین حسینی حتی با کارشکنی ها و سنگ اندازی استکبار جهانی، - جهانی تر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از موکب های شهرهای مازندران مستقر در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا ضمن عرض تسلیت بمناسبت اربعین حسینی و اهمیت آن در این برهه از تاریخ و زمان، اظهار داشت: حضور میلیونی زائران و خیل مشتاقان پیاده روی اربعین حسینی نشان دهنده جهانی تر شدن پیاده روی اربعین حسینی در سال 1441 قمری است .

وی در ادامه با تقدیر از حضور میلیونی زائرین اربعین حسینی ، خادمین و موکب های مستقر در پیاده روی نجف تا کربلا ، افزود: این حضور میلیونی زمینه ظهور و ایجاد تمدن نوین اسلامی را در بهت و حیرت جهانیان فراهم خواهد کرد .

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به حضور اقلیت های مذهبی از سراسر جهان در پیاده روی اربعین حسینی اشاره وتصریح کرد: به فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)اربعین حسینی جهانی است و امسال هم جهانی تر برگزار شد و این حضور بیانگر شکست دشمنان در برابر عظمت اربعین و فرهنگ حسینی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین حسینی جهانی تر از هر سال برگزار شد

پیاده روی اربعین حسینی جهانی تر از هر سال برگزار شد