مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 04:472019-10-20سياسي

30 موکب در مسیر پیاده روی، به زائران خدمات ارائه می دهند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: 30 موکب در مسیر پیاده روی، به زائران خدمات ارائه می هند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حسین مهدیان اظهار داشت: اربعین، تجلی گاه عشق و شور و انتظار زائران امامی است که هویت فرهنگ تشیع را به جهان منعکس می کند؛ در واقع اربعین این درس را به دنیا می دهد که در مکتب شیعه هیچگاه بن بستی وجود ندارد و سـرفـصـل تـازه ای را از عظمت مکتب اهل بیت به دنیا باز معرفی می کند.

وی افزود: در تابلوی پیاده روی اربعین، ایـجـاد روحیه وحـدت و هـمـبـسـتـگـی در مـیـان همه مـسـلمـانـان از مرام نامه انسانی تربیت شدگان مـکـتـب شیعه برای دل های اماده ترسیم می شود.

وی گفت: اربعین فانوس هدایت در امواج پر طلاطم دریای فتنه ها و طوفان آشوبها وتبلیغات دشمن است؛ (حسین) نور خدا در زمین است و به همین خاطر در زیارت اربیعین می خوانیم کهو بَذلَ مُهجَتـَهُ فیکَ لیَستـَنقـِذَ عِبادکَ مِنَ الجَهالهِ وَ حَیرَهِ الضـَلاله َ؛ - خدایا- جانش را در راه تو بخشید تا بندگانت را از نادانی، سرگردانی و گمراهی و تاریکی نجات دهد.

حجت الاسلام مهدیان گفت: حرکت بزرگ کاروان اربعینیون از سراسر جهان ارایه دهنده بخشی از حرکت عظیمی است که قدرت و اتحاد جهان اسلام را به نمایش میگذارد ؛ در حقیقت این حضور قطره ای از دریای ماندگاری قیام حضرت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 موکب در مسیر پیاده روی، به زائران خدمات ارائه می دهند

30 موکب در مسیر پیاده روی، به زائران خدمات ارائه می دهند