مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 20:342019-10-19ورزشي

تناقض گویی اسبقیان در مورد انتصابات تنیس


مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها در حالی صحبت از استفاده از افراد متخصص در فدراسیون تنیس را کرده است که مدتی پیش یک کشتی گیر نایب رییس فدراسیون شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد نامنی پس از اینکه به عنوان سرپرست فدراسیون تنیس انتخاب شد، تغییرات زیادی را در فدراسیون ایجاد کرد که بحث تغییر در دو پست نایب رییس و دبیر فدراسیون بسیار بحث برانگیز بود.

نامنی در ابتدا کامبیز رنجبر که کشتی گیر بوده را به عنوان نایب رییس انتخاب کرد و در ادامه فرشاد صفتی را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون منصوب کرد.

البته صفتی در حالی به عنوان سرپرست دبیری انتخاب شد که طبق اساسنامه دبیر باید مدرک کارشناسی داشته باشد اما مدرک تحصیلی سرپرست دبیری فدراسیون ظاهرا دیپلم است.

در این مورد اساسنامه رعایت نشده است اما اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها واکنشی به این مسئله داشت که خود این واکنش با تناقض های زیادی همراه است.

اسبقیان در مورد رعایت نشدن اساسنامه در بحث انتخاب سرپرست دبیری فدراسیون گفت: بیشتر مد نظر این است که فرد فنی و تخصصی در این رشته گذاشته شود تا بتوانیم هر چه سریعتر انتخابات این فدراسیون را برگزار کنیم و در آن زمان فردی را انتخاب می کنیم که براساس اساسنامه فدراسیون ها دارای مدرک کارشناسی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض گویی اسبقیان در مورد انتصابات تنیس

تناقض گویی اسبقیان در مورد انتصابات تنیس