مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 14:232019-10-17سياسي

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی راه توسعه همه جانبه کشور است


استفاده از ظرفیت بخش خصوصی راه توسعه همه جانبه کشور است که استان مرکزی در استفاده از ظرفیت های این بخش سرآمد است.

- استاندار مرکزی گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی راه توسعه همه جانبه کشور است که استان مرکزی در استفاده از ظرفیت های این بخش سرآمد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علی آقازاده در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی اظهار کرد: شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی به روز، کارآمد و بدون نقص است که همین مهم سبب برطرف شدن بخش قابل توجهی از تنگناها و مشکلات صاحبان صنایع و تولیدکنندگان استان شده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: عملکرد شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری خوب و موفق بوده و با برگزاری منظم ماهانه این شورا، مسائل و مشکلات بخش خصوصی که به دبیرخانه ارسال شده به صورت کارشناسی در این نشست بررسی و مرتفع می شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی نیز گفت: نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی این استان در سال جاری هر ماه یکبار به صورت منظم برگزار شده و به طور مرتب حضور مدیران کل نیز در این شورا مطلوب ارزیابی می شود.

منوچهر توسطی افزود: رسیدگی به مشکلات تولید، رفع موانع و بهبود فضای کسب و کار از اهداف تشکیل شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی راه توسعه همه جانبه کشور است

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی راه توسعه همه جانبه کشور است