مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 06:542019-10-17اقتصادي

وزیر آموزش وپرورش: 30 درصد مدارس نیازمند ایمن سازی هستند


وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه 30 درصد مدارس کشور نیاز به ایمن سازی دارند، از تعهد 10 هزار میلیارد تومان از سوی خیرین و دولت برای ایمن سازی مدارس کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی صبح امروز در آیین بهره برداری از مدارس آسیب دیده از سیل گلستان اظهار کرد: در سیل اوایل امسال 454 واحد آموزشی در گلستان دچار آسیب شد که از این تعداد 24 واحد نیاز به احداث مجدد داشت و تاکنون عملیات احداث 20 واحد آغازشده است.

52 واحد نیز نیاز به تعمیرات اساسی داشت که این کار به طور کامل انجام شده است.

وی افزود: 250 مدرسه هم نیاز به تعمیرات جزیی داشت که انجام شد و همچنین 128 مدرسه از لحاظ تجهیزات آسیب دیده بود که تجهیزات همه آن ها تأمین شد.

وزیر آموزش وپرورش بابیان اینکه هدف مشترک همه جوامع دست یافتن به پیشرفت و تعالی است، تصریح کرد: راههای مختلفی برای رسیدن به این هدف آزموده شده اما تجربیات جهانی و داخلی نشان داده که اصلی ترین عامل پیشرفت جوامع در تطهیر انسان ها است.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه انسان ها اصلی ترین سرمایه برای پیشرفت یک جامعه هستند، خاطرنشان کرد: حقیقت پیشرفت یک جامعه در کیفیت و ظرفیت انسان های آن جامعه نهفته است و این کیفیت در درون آموزش وپرورش شکل می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش وپرورش: 30 درصد مدارس نیازمند ایمن سازی هستند

وزیر آموزش وپرورش: 30 درصد مدارس نیازمند ایمن سازی هستند