مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مهر 1398 ساعت 05:512019-10-17سياسي

لزوم تغییر در ملاک تشخیص اراضی موات و غیرموات پارسیان


فرماندار پارسیان با تاکید بر لزوم تغییر در ملاک تشخیص اراضی موات و غیرموات این شهرستان، گفت: اقدامات لازم برای مبنا قرار دادن عکس هوایی سال 1361 در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پارسیان، مجتبی رضاپور صبح امروز در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و موات شهرستان اظهارداشت: از آنجایی که مرجع تشخیص جهت تعیین نوعیت زمین در محدوده شهر پارسیان عکس هوایی سال 1346 بوده این مساله باعث شده بخشی از اراضی در شهر پارسیان موات اعلام شود و نارضایتی مردم را به همراه داشته است.

وی در ادامه افزود: از این رو مقرر شد در این زمینه پیگیری های لازم توسط اداره کل راه و شهرسازی صورت پذیرد تا ضمن بازدید از محل، تحقیق از معتمدین، در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی اقلیمی و استفاده از نظرات کارشناسان مجرب کشاورزی، عکس هوایی سال 1361 ملاک تشخیص اراضی موات و غیرموات قرار گیرد.

فرماندار شهرستان پارسیان گفت: ادارات منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک حداکثر ظرف مدت یک هفته پاسخ استعلام را به اداره راه و شهرسازی اعلام کنند.

رضاپور بیان داشت: اداره راه و شهرسازی پاسخ استعلامات تعیین نوعیت زمین حداکثر ظرف مدت یک ماه به مراجع ذی ربط و شهرداری ها اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تغییر در ملاک تشخیص اراضی موات و غیرموات پارسیان

لزوم تغییر در ملاک تشخیص اراضی موات و غیرموات پارسیان