مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 09:462019-10-15اجتماعي

مناسب سازی معابر شهری برای معلولان و نابینایان


معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از مطالعه و امکان سنجی توسعه خط 7 مترو  و پوشش شمال شرق منطقه 2 با حمل ونقل ریلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن پورسیدآقایی، صبح امروز در جلسه نظارت ستادی حوزه حمل ونقل و ترافیک منطقه 2 با اشاره به اقدامات صورت گرفته ترافیکی در این منطقه بر ضرورت توسعه حمل ونقل عمومی در شمال و شمال غرب این منطقه تاکید کرد و گفت: در حال حاضر ایستگاه پایانی خط 7 مترو ، میدان کتاب است که از سوی منطقه 2 امتداد و توسعه این خط و پوشش شمال شرقی منطقه مطرح و مقرر شد امکان سنجی توسعه خط 7 در دست مطالعه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تقاضای سفر در نیمه ی شمالی خط 7 بسیار بیشتر از نیمه جنوبی آن است تصریح کرد: این که اولویت راه اندازی خط 7 به بخش شمالی اختصاص یافته بسیار مناسب بوده و در حال حاضر سرفاصله حرکت قطار در این خط 12 دقیقه است اما می طلبد برای کاهش سرفاصله حرکت قطار به 8 دقیقه نیز تمهیداتی از سوی شرکت بهره برداری مترو صورت گیرد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت مناسب سازی معابر برای معلولان، نابینایان و افراد دارای شرایط خاص تصریح کرد: اقدامات خوبی در ارتباط با این موضوع در ایستگاه های مترو و خطوط بی آر تی انجام شده اما معتقدم در ابتدا باید معابر دسترسی این قشر از شهروندان به پایانه های حمل ونق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی معابر شهری برای معلولان و نابینایان

مناسب سازی معابر شهری برای معلولان و نابینایان