مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:592019-10-15اقتصادي

حذف اشتغال برای نابینایان/پایگاه شغلی نابینایان از دست رفته است


مدیرجامعه نابینایان آذربایجان شرقی گفت: برای حمایت از معلولان مقرر بود 60 درصد فعالیت های تلفن خانه ای از طریق جذب سه درصد معلولین به نابینایان اختصاص یابد که متاسفانه ضمن اینکه این قانون رعایت نمی شود بلکه تلفن خانه ها نیز مجهز به اپراتور شده و باعث .

- مدیرجامعه نابینایان آذربایجان شرقی گفت: برای حمایت از معلولان مقرر بود 60 درصد فعالیت های تلفن خانه ای از طریق جذب سه درصد معلولین به نابینایان اختصاص یابد که متاسفانه ضمن اینکه این قانون رعایت نمی شود بلکه تلفن خانه ها نیز مجهز به اپراتور شده و باعث شده است تا پایگاه شغل نابینایان از دست برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فرهاد عبدوی ظهر امروز در نشست خبری با حضور هیات امنای جامعه نابینایان استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: 23 مهر روز جهانی عصای سفید است در این روز به بیان مشکلات و پیشرفت های جامعه نابینایان و دانش آموزان استثنایی می پردازیم.

وی با بیان اینکه طبق آمار تایید شده از بهزیستی آذربایجان شرقی، 4863 نفر با مشکلات بینایی در استان مواجه هستند، افزود: 3 هزار و 37 نفر مرد و یک 1826 نفر زن در استان دچار مشکل بینایی هستند که از این میان 834 نفر شاغل، 90 نفر بازنشسته، 139 نفر از کار افتاده و 2921 نفر بیکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف اشتغال برای نابینایان/پایگاه شغلی نابینایان از دست رفته است

حذف اشتغال برای نابینایان/پایگاه شغلی نابینایان از دست رفته است