مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:402019-10-15سياسي

استخدام نابینایان در ادارات استان سمنان اندر خم اجرای قانون است


معاون توان بخشی بهزیستی سمنان بابیان اینکه در مجلس قوانین خوبی برای افراد کم بینا و نابینا مصوب شده است، گفت: بااین وجود استخدام نابینایان در ادارات اندر خم اجرای قانون است.

- احمد پیوندی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه به کارگیری معلولان و افراد کم بینا و نابینا در بدنه دولت یکی از دغدغه های اصلی بهزیستی محسوب می شود، ابراز داشت: این در حالی است که اجرای قانون اختصاص سه درصد از جذب ارگان های دولتی به افراد معلول، بسیاری از مشکلات این قشر از جامعه برطرف می کند.

وی ضمن بیان اینکه کارفرمایانی که از افراد معلول و نابینا استفاده کنند از معافیت پرداخت سهم بیمه کارفرما به مدت پنج سال برخوردار می شوند، افزود: به نظر می رسد عدم اطلاع کافی صاحبان مشاغل در حوزه استخدام افراد معلول یکی از مشکلاتی که پیش روی جامعه هدف بهزیستی قرار دارد.

معاون توان بخشی بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه برخی بیماری های چشم و کم بینایی در کودکی به راحتی قابل درمان هستند، ابراز داشت: به این منظور طرح پیشگیری از تنبلی چشم (آمبلیوپی) همه ساله در بین کودکان سه تا شش سال انجام می شود که در راستا 22 هزار کودک استان سمنان سال گذشته در این طرح مشارکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام نابینایان در ادارات استان سمنان اندر خم اجرای قانون است

استخدام نابینایان در ادارات استان سمنان اندر خم اجرای قانون است