مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 13:452019-10-14سياسي

تجلیل از فرامرز قریبیان و موسوی گرمارودی در آیین «چله عشق»


علی موسوی گرمارودی و فرامرز قریبیان از دیگر فرهیختگانی هستند که به دلیل ثبت آثار و سند ماندگار عاشورایی، در آیین «چله عشق» تجلیل خواهند شد - تجلیل از فرامرز قریبیان و موسوی گرمارودی در آیین چله عشق علی موسوی گرمارودی و فرامرز قریبیان از دیگر فرهیختگانی هستند که به دلیل ثبت آثار و سند ماندگار عاشورایی، در آیین چله عشق تجلیل خواهند شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، همزمان با ایام ماه صفر و اربعین حسینی (علیه السلام) چهره های شاخص فرهنگی و هنری کشور که درباره واقعه عاشورا اثری ماندگار و شاخص خلق کرده اند، در آیینی تحت عنوان چله عشق تجلیل خواهند شد.

علی موسوی گرمارودی شاعر و خالق شعر ماندگار خط خون و فرامرز قریبیان بازیگر سینما به دلیل نقش آفرینی در فیلم سینمایی سفیر در این آیین تجلیل می شوند.

در این مراسم از خالقان 40 اثر برجسته ای که در گونه های مختلف فرهنگی و هنری مرتبط با واقعه عاشورا از جمله تالیف و پژوهش، هنر های تجسمی و ترسیمی، هنر های دراماتیک، موسیقی و ادبیات تولید شده، تجلیل می شود.

از دیگر 40 پدید آورنده اسناد ماندگار عاشورایی می توان به استاد محمود فرشچیان خالق آثار متعددی از جمله تابلو عصر عاشورا ، بهرام بیضایی نویسنده فیلمنامه روز واقعه ، مرحوم سیدجعفر شهیدی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از فرامرز قریبیان و موسوی گرمارودی در آیین «چله عشق»

تجلیل از فرامرز قریبیان و موسوی گرمارودی در آیین «چله عشق»